Lån af skolens lokaler

Formål

Formålet med udlån af skolens lokaler og faciliteter er at benytte de muligheder som er tilgængelige på skolen til at styrke fællesskab og trivsel for skolens elever og deres familier.

Hvem kan låne?

Skolens lokaler og faciliteter kan lånes til arrangementer som er klasse eller årgangsbaserede. Kontakten skal ske igennem repræsentanter fra forældreråd i den/de klasser som arrangerer. Det er således ikke muligt at låne lokaler til en fødselsdag eller et arrangement for udvalgte deltagere.

Sådan gør I

Kontakt skolens Tekniske serviceleder Flemming Winther Hansen (mail: fwh@odense.dk) med forespørgsel om tidspunkt og hvilke lokaler der er mulighed for at låne.
Når Flemming kontaktes bør I vide

• Hvornår I gerne vil afvikle arrangementet
  • Hvor mange I forventer der deltager
  • Hvilke faciliteter I gerne vil låne (lokaler, borde, stole etc.)

BEMÆRK! Flemming skal kontaktes minimum 3 uger før arrangementet, da brugen skal godkendes af brandtilsynet.

Kort før arrangementet aftaler I at mødes med Flemming på skolen for at tjekke lokaler mm. og aftale nærmere.

I afvikler arrangementet.

I rydder op og gør rent efter jer:

• Møbler stilles på plads
  • Gulve fejes
  • Affald samles i sække og stilles i lokalet til rengøringen, eller hvad der nu aftales med Flemming
  • Nøgler afleveres til Flemming