Besøg på Seden Skole F-SFO 2024

Kære kommende F-SFO forældre

Overgangen fra børnehave til skole er en stor begivenhed i børnenes liv.

Vi har derfor etableret et godt samarbejde mellem de lokale børnehuse (Seden Børnehus, Hvenekilden, Fridasholm og Fjordager Børnehus)  og Seden Skole for sammen at gøre denne overgang mere glidende og tryg for børnene.

De kommende F-SFO børn fra de fire børnehuse kommer på besøg på skolen fem onsdage i tidsrummet 9.00-12.00 i januar og februar, for at børnene ser skolen og vænner sig til de nye rammer, de nye kammerater og møder de nye voksne.

Besøgsdagene er:

Onsdag d. 10/1 kl. 9-12

Onsdag d. 17/1 kl. 9-12

Onsdag d. 24/1 kl. 9-12

Onsdag d. 31/1 kl. 9-12

Onsdag d. 7/2 kl. 9-12

Hvis du/I har et barn, der skal starte F-SFO på Seden Skole til marts 2024 og dit barn ikke går i en af de fire institutioner, er dit barn velkommen til at deltage i de fem besøgsdage (eller bare en eller to af dem), hvis du som forælder selv har mulighed for også at være med (så barnet ikke er uden kendt voksen).

Hvis du og dit barn gerne vil deltage til en eller flere af de fem besøgs-onsdage, bedes du/I give mig besked inden besøgsdagen på 25 88 67 82 , så vi ved, hvilke børn, der kommer.

Mange hilsner

Helle Moldrup